Ulle har yoga-klass på Relax Bay Resort, som ligger på en egen strand. Om möjligt ännu mer relaxat ställe än vårt. Resten av familjen softar i baren/stranden med Singha och Coca Cola. En elefant och hans skötare kommer ner och badar. Vi springer dit och kollar men Elias är mer intresserad av en eremit-kräfta han hittat. Kyra tycker elefanten ser glad och gammal ut.
onsdag 4 februari 2009
Ulle har yoga-klass på Relax Bay Resort, som ligger på en egen strand. Om möjligt ännu mer relaxat ställe än vårt. Resten av familjen softar i baren/stranden med Singha och Coca Cola. En elefant och hans skötare kommer ner och badar. Vi springer dit och kollar men Elias är mer intresserad av en eremit-kräfta han hittat. Kyra tycker elefanten ser glad och gammal ut.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej Kyra och Elias. Har ni det bra? Det ser roligt ut där ni är. Vi skulle också vilja åka dit. Det är snöigt här i Stockholm. Kramar från Leia och Charlie
SvaraRaderaNi verkar ha det heeeeelt ok där borta. Sa ju att ni skulle digga Thailand. Längtar till vår nästa tripp. Glöm inte å rida elefanter å ta en snorkeltur (om ni inte ska dyka på riktigt).
SvaraRaderaHär snöar det idag. Ska åka till farfar imorrn och titta på melodifestivalen. Ser fram emot fler bilder! Mvh Avundsjuka Björne