Barnen ville gärna prova badkaret på baksidan. Mycket trevligt. En ganska stor groda bodde i blandaren/vattenfallet.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det här är familjen Skeppstedts blogg.
Nu e vi i Italien utanför Bologna med familjen Moberg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar