lördag 7 februari 2009

Utflykt

Idag har vi varit på båtutflykt till ön Koh Rok. Det var fantastiskt och trevligt. Mycket sol snorkling och bad. Både Elias och Kyra snorklar jättebra. Niklas som kan dyka ner lite såg clownfiskar(Nemo) och papegojfiskar(Doris). Alla fick sse otroligt många fiskar och koraller. Elias o Kyra matade hundratals fiskar med banan och chips!!! De gillade inte cashewnötter. Här är lite bilder från dagen


Ulle snorklar
Niklas snorklar
Elias njuter?
Kyra gillar läget


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar