Lunch på Suza Hut. Lika trevligt och gott. Barnen älskar stället! Kyra har fått öroninflammation. Penicillin inhandlas utan käkarbesök. Skönt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det här är familjen Skeppstedts blogg.
Nu e vi i Italien utanför Bologna med familjen Moberg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar