Efter tio timmar på flyget, en och en halv timme på Krabi Airport, bussresa på två och en halv timma är vi äntligen på hotellrummet. Inte så kaxiga.....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det här är familjen Skeppstedts blogg.
Nu e vi i Italien utanför Bologna med familjen Moberg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar