onsdag 4 februari 2009


Lunch i sala på Thai Cat. Fantastiskt gott. Barnen gillar Massaman Curry. 

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha det hur bra som helst! Vi är superavis. Softa vidare - vi ser fram emot fler bilder. Kramar Sara & Kalle

    SvaraRadera