Det här är familjen Skeppstedts blogg. Nu e vi i Italien utanför Bologna med familjen Moberg
Ni verkar ha det hur bra som helst! Vi är superavis. Softa vidare - vi ser fram emot fler bilder. Kramar Sara & Kalle
Ni verkar ha det hur bra som helst! Vi är superavis. Softa vidare - vi ser fram emot fler bilder. Kramar Sara & Kalle
SvaraRadera