måndag 15 december 2008
Koh Lanta 2009
Efter några års trånande har vi nu slagit till på en resa till Koh Lanta. Vi åker i slutet av Januari och stannar i två veckor. Jag (Niklas) tänkte att det kunde vara en bra ide att teckna ned lite av det som händer, mest som en dagbok att återkomma till men också såklart om någon annan är intresserad av att läsa.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar